top of page

Seminerimizin gerçekleştirilmesine  katkı sağlayan sponsorlarımıza teşekkür ederiz.

netafim.png
7tech.png
pazarlama seminer form

SEMİNER KATILIMCI ANKETİ

Sektör Buluşması • 2026

Yerli Cevizde Pazarlama & Markalaşma Semineri 10.Haziran.2026

Yerli Cevizde Pazarlama & Markalaşma Semineri Sonrası Katılımcı Değerlendirme Anketi

“Yerli Cevizde Pazarlama & Markalaşma Semineri”ne katılımınız için teşekkür ederiz.


Bu anket; seminer deneyiminizi değerlendirmek, etkinliğin yerli üreticilerimize ve sektör paydaşlarımıza sağladığı ticari katkıyı ölçmek ve gelecek etkinliklerimizi sizlerden gelen geri bildirimlerle daha da geliştirmek amacıyla hazırlanmıştır.

Ceviz Üreticileri Derneğimize üye misiniz?
Evet
Hayır
Seminerimizden nasıl haberiniz oldu?
Önceki CÜD etkinliklerimize katılmış mıydınız?
Ücretli olan seminerimize katılım bağışı tutarını konusunda görüşünüz nedir?
Katılım bedeli uygundu.
Katılım bedeli yüksekti.
Kararsızım.
Seminer mekanımız olan Galatasaray Lisesine ulaşımınız kolay oldu mu?
Kolaydı
Çok zor buldum
Kararsızım
Seminer süresi sizin için yeterli miydi?
Yeterliydi.
Daha uzun olabilirdi.
Daha kısa olabilirdi.
Diğer

Seminer oturumlarını sağladığı fayda ve içerik 1-5 yıldız arası nasıl değerlendirirsiniz?

(Lütfen her oturumu içerik kalitesi, konuşmacı performansı ve size sağladığı katkıyı dikkate alarak 1 (çok düşük) ile 5 (çok yüksek) yıldız arasında değerlendiriniz.)

Seminer sonrasında yeni bir iş birliği, potansiyel satış, ticari bağlantı veya müşteri fırsatı oluştu mu?
Seminerde "Markalaşma, Doğrudan Satış ve Tüketici Deneyimi" başlıklarının ele alınışını nasıl değerlendirirsiniz?
Seminer deneyiminizde en güçlü ve başarılı bulduğunuz alan hangisiydi?
Bir sonraki etkinliklerimizde geliştirilmesini istediğiniz alanlar nelerdir? (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.)
Sizce Ceviz Üreticileri Derneği'nin (CÜD) düzenleyeceği bir sonraki seminerin ana teması hangi eksende şekillenmeli? (Birden fazla seçenek işaretleyebilirsiniz.)
Sponsorlarımızı sunumlarını nasıl değerlendirirsiniz?
Sponsor sunumlarını faydalı buldum.
Sponsor sunumlarını yetersiz buldum.
Diğer
Seminer sırasında sunulan yiyecek ve içecek ikramlarından memnun kaldınız mı?
Çok memnun kaldım.
İkramlar yetesizdi.
Kararsızım
Bundan sonra düzenleyeceğimiz etkinliklerimize katılım sağlar mısınız?
Kesinlikle
Vaktim olursa
Katılmam
Seminer kaydını daha sonra tekrar izlemek ister misiniz?
Tekrarını izlemek isterim
Tekrarını izlememe gerek yok.

Seminerimizin gerçekleştirilmesine  katkı sağlayan sponsorlarımıza teşekkür ederiz.

netafim.png
7tech.png
bottom of page